неделя, 27 декември 2015 г.

Как се става селянин? - ХХХІІІ част

     В представата на всички ни, предполагам, Коледата неминуемо се свързва със свински погребения. Още повече, когато живееш на село. Разбира се, и през ум не ни мина да се разделим по този начин с Пепа. Направихме някакви опити да намерим прасе, което да разделим с приятели, но сделката се размина и така останах без работата, която би се появила при колене на животно. Разбира се, шетня не ми липсваше.            Преди да дойдат гостите, след като си заминаха и така до преди малко. Както винаги в подобни случаи, сготвихме толкова много, че до края на годината едва ли ще се занимаваме с такъв процес. Ще имам време да си почина. За съжаление, като се свали напрежението от последните дни в училище, като остана зад гърба ми работата по посрещане на гости, празнуване, изпращане на гостите, истинката, която ме гонеше, ме настигна. Сега си почивам, но и нямам сили да правя каквото и да било. А имам работа по двора и хубавото време трябваше да се използва, но... ще лежа. А и утре е ден. 
     След малко ще засея семената на личи. Никога не бях яла такъв плод. Не знам дали ще вирее по нашите земи, но не ми пречи да опитам. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар